Každá svatba či jiná událost je výjimečná a každý klade důraz na něco jiného. Proto nenabízím standardizované balíčky služeb. Některým klientům pomáhám se zajištěním několika dodavatelů, zatímco u jiných je jich potřeba výrazně více. Organizace svatby je obvykle roční prací, která vrcholí samotným dnem D a následným úklidem.
Cena koordinace celé svatby začíná od 12 000,- Kč bez dph
pro rok 2024.
návrh konceptu celé svatby, dle vašich představ
Doporučení a koordinace všech ověřených dodavatelů
Veškeré přípravy, návrhy, rozpočty, …
Dekorování svatebního a obřadního místa
Společné navštívení svatebního a obřadního místa
Koordinace svatebního dne
Úklid po svatebním dni
VRÁCENÍ JEDNOTLIVÉHO INVENTÁŘE VŠEM DODAVATELŮM
V rámci celé koordinace jsou pro vás k dispozici k zapůjčení všechny dekorace, které mám skladem zcela ZDARMA.
Cenu s Vámi i tak projednám vždy individuálně. Souvisí s množství služeb, rozšíření požadavků či delší dojezdová vzdálenost celé svatby/akce. Samozřejmě zapůjčení Party stanu a inventáře je k dispozici za příplatek dle ceníku.
VŠE JE VŠAK OTEVŘENO DOHODĚ!
jednotlivé služby
Cena začíná od 2 500,- Kč bez dph
pro rok 2024.
Dekorování
výzdoba
doporučení a zajištění jednotlivých dodavatelů
koordinace svatebního obřadu
koordinace svatebního dne
ÚKLID PO AKCI
VRÁCENÍ JEDNOTLIVÉHO INVENTÁŘE VŠEM DODAVATELŮM
Cena je vždy projednána individuálně. Závisí na rozsahu služeb, specifických požadavcích nebo delší dojezdové vzdálenosti celé svatby/akce.
Zapůjčení party stanu a inventáře je k dispozici za příplatek podle ceníku.
Vše je však otevřeno dohodě!
jEDNOTLIVÉ SLUŽBY
s tím vším vám ráda pomohu.
tím vším si společně se mnou projdete bez starostí.
Výběr svatebního místa. Zajištění inventáře
KONZULTACE, VYŘÍZENÍ
DOKLADŮ S MATRIKOU A
ODDÁVAJÍCÍM
VÝBĚR MÍSTA NA OBŘAD,
KDE
SI ŘEKNETE SVÉ
ANO
CATERING, SLANÉ,
SLADKÉ A JINÉ
DOBRŮTKY
BAR, DRINKY, KTERÉ
HODÍ DO NÁLADY
KAMERAMAN, ABY
VŠE KRÁSNÉ BYLO
ZACHYCENO
DJ, KAPELA, SKVĚLÉHO
MODERÁTORA
FOTOGRAFA, OD
KTERÉHO VAŠE
VZPOMÍNKY VŽDY OŽIJÍ
HARMONOGRAM
PLÁNOVÁNÍ A
HARMOGRAM
SVATEBNÍHO DNE
TISKOVINY, OD
POZVÁNEK ČI OZNÁMENÍ
PO PROGRAM A
SVATEBNÍ MENU